Otázky o nákupu (FAQ)
Praktický přehled všech informací o nákupu – jak objednat, jak probíhá platba a doprava, vrácení nebo výměna zboží, reklamace, dostupnost i kontakty. Vše přehledně na jednom místě.
Jak objednat
Objednávku lze vytvořit jednoduše prostřednictvím našich webových stránek. Stačí vložit vybraný produkt do košíku (nezapomeňte se před vložením rozhodnout, zda máte zájem o prodlouženou záruku nebo dárkové balení zaškrtnutím příslušného checkboxu nad tlačítkem vložit do košíku) a v pokladně dokončit objednávku – zadáte adresu, e-mail a telefonní číslo (pro úspěšné doručení), zvolíte způsob dopravy a platby a objednávku odešlete.
Objednávku můžete vytvořit také telefonicky na čísle +420 734 227 241 (pracovní dny 8:00–15:00). Připravte si prosím kód produktu, o který máte zájem, a náš pracovník vám objednávku vytvoří.
Doprava, platba a rychlost doručení
Nabízíme rychlé a spolehlivé doručení prostřednictvím Zásilkovny – buď na výdejnu nebo do Z-BOXu (59 Kč), případně na adresu kurýrem (69 Kč), který vás před doručením kontaktuje. Poštovné zdarma poskytujeme při nákupu nad 1000 Kč při platbě předem. Zaplatit můžete kartou online, okamžitým nebo klasickým bankovním převodem, případně dobírkou (+40 Kč). U klasického převodu může připsání částky doručení prodloužit o 1 pracovní den (dle banky). Online platby bezpečně zajišťuje ComGate. V případě zájmu o zaslání do zahraničí nám prosím napište na info@argento.cz – rádi vám poradíme s možnostmi dopravy a platby.
Kompletní přehled viz Doprava a platba.
Sklad a dostupnost / rychlost doručení: Doručení je ve většině případů do 1 až 2 pracovních dnů od odeslání (nejčastěji 1 den). Vše máme skladem a expedujeme okamžitě – buď ještě v ten samý pracovní den (u objednávek do 11:30), nebo nejpozději následující pracovní den. U vyprodaného zboží se prosím informujte o možnosti doplnění e-mailem na info@argento.cz.
Vrácení a výměna zboží
Zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu a vrácení je zcela bezplatné prostřednictvím Zásilkovny. Za příplatek je možné tuto lhůtu prodloužit až na 60 dnů. V obou případech vracíme plnou částku peněz zpět na váš účet.
Jak postupovat krok za krokem (vrácení/výměna zdarma přes Zásilkovnu):
- 1) Zboží prosím bezpečně zabalte. Nemusíte na zásilku nic lepit – vše vyřídí přímo na podacím místě.
- 2) Odneste jej na libovolné výdejní místo Zásilkovny a nahlaste náš kód: 96585567.
- 3) Obsluha vytiskne štítek, nalepí jej na balíček a zásilka se vydá na cestu k nám.
Seznam výdejních míst Zásilkovny najdete zde: www.zasilkovna.cz/pobocky.
Naše společnost má se Zásilkovnou uzavřenou smlouvu, všechny náklady hradíme my – pro vás je tedy celý proces zcela bezplatný. Jakmile zásilku obdržíme, dostanete o tom SMS zprávu a následně vám během několika dnů vrátíme peníze zpět. Prosíme vás, abyste nám na e-mail info@argento.cz napsali, že chcete vrátit zásilku a napsali také číslo účtu, na který si přejete částku vrátit.
Reklamace a záruka
Záruka na každý šperk je standardně 2 roky. Reklamace je vyřízena zpravidla bez zbytečného odkladu; podle charakteru to může být několik dnů, maximálně měsíc. Určitě vás budeme informovat o průběhu.
Postup pro zaslání reklamace je stejný jako u vrácení zboží (viz výše): ideálně nám napište e-mail na info@argento.cz, že chcete zboží reklamovat, a balíček odešlete zdarma přes Zásilkovnu nadiktováním kódu 96585567 na libovolném výdejním místě.
Neproběhlá platba kartou
Pokud jste při vytváření objednávky zvolili platbu kartou a transakce nebyla dokončena, objednávka zůstává evidována jako nezaplacená. Platbu můžete jednoduše dokončit dodatečně přes e-mail, který jste obdrželi od společnosti ComGate s názvem „Platba – argento.cz“. V tomto e-mailu naleznete tlačítko „Zjistit stav platby“. Po klepnutí na toto tlačítko budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu ComGate, kde můžete platbu dokončit.
Pokud tento e-mail nemůžete najít nebo jste jej omylem smazali, napište nám nebo zavolejte – rádi vám zašleme nový odkaz k úhradě. Objednávku lze také uhradit klasickým bankovním převodem (údaje níže) nebo na požádání změnit na dobírku (+40 Kč).
Bankovní převod:
Číslo účtu: 5609768389/0800
IBAN: CZ89 0800 0000 0056 0976 8389
SWIFT: GIBACZPX
Majitel / název účtu: Argento Jewellery s.r.o.
Částka k úhradě: odpovídá celkové ceně vaší objednávky
Variabilní symbol: číslo vaší objednávky
Sídlo banky: Česká spořitelna, a. s., Olbrachtova 1929/62, Praha 4
Pokud nám do 7 dnů od vytvoření objednávky nepotvrdíte platbu, změnu na dobírku ani její zrušení, bude objednávka automaticky stornována. V případě jakýchkoli dotazů nás kontaktujte na info@argento.cz nebo +420 734 227 241 (pracovní dny 8:00–15:00).
Objednávky obecně a dárkové balení
1) Jak poznám, že byla objednávka úspěšně odeslána? Po odeslání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail. Ve stejný den vám následně dorazí zpráva přímo od Zásilkovny s odkazem na sledování zásilky.
2) Mohu objednávku změnit nebo zrušit? Ano, kontaktujte nás prosím co nejrychleji telefonicky nebo e-mailem: +420 734 227 241, info@argento.cz. Změny či zrušení jsou samozřejmě možné pouze u objednávek, které ještě nebyly odeslány.
3) Můžu si nechat objednávku zabalit jako dárek? Ano, v detailu každého produktu je možnost dárkového balení.
Kontakty a podpora
E-mail: info@argento.cz
Telefon: +420 734 227 241
Zákaznická linka: pracovní dny 8:00–15:00.